Igår blev det bio med bästa F. Snowwhite & the huntsman hade äntligen
premiär :-) Gillade den! Och för en gångs skull så var det inga idioter på bion.
Idag ska jag in och prova min brudklänning ♥ Men innan det så blir det
lite hemmaspa och måla naglarna i OPI I'm All Ears. Underbar färg :-)
Lånade bilder från: Google.
Visar inlägg med etikett Fredagsmys. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Fredagsmys. Visa alla inlägg
lördag 9 juni 2012
lördag 2 juni 2012
Sött&Blött
Igår var en blöt dag på jobbet! Och vet inte vad jag tänkte på när jag inte
tog stövlarna med mig. På kvällen mystes det med raggsockar under filt i
soffan med bästa F och film ♥ Idag blir det helt andra äventyr med syster
o pappa, då F är på jobbet. Den här lilla sötingen får vara med på ett hörn :-)
Lånade bilder från: Google.
tog stövlarna med mig. På kvällen mystes det med raggsockar under filt i
soffan med bästa F och film ♥ Idag blir det helt andra äventyr med syster
o pappa, då F är på jobbet. Den här lilla sötingen får vara med på ett hörn :-)
Lånade bilder från: Google.
torsdag 24 maj 2012
Go Sweden!
Avslutar en lång torsdag med delfinal i Eurovision. Och Sverige gick till final :-)
(även om hennes framträdande inte alls var så bra som jag hade hoppats på).
Nu blir det sova så jag orkar med ännu en dag jobb imorgon. Sedan är det helg
med bästa F ♥
Lånade bilder från: Google.
(även om hennes framträdande inte alls var så bra som jag hade hoppats på).
Nu blir det sova så jag orkar med ännu en dag jobb imorgon. Sedan är det helg
med bästa F ♥
Lånade bilder från: Google.
fredag 24 februari 2012
Fredagsmys
Det är roligt imorse sa jag till F att det kändes
som det nyss varit måndag. Men nu är jag ganska trött
efter vad som känns som en lång och seg vecka, märkts att det
är sportlov i landet. Inte så mycket på jobbet = dagarna går lååångsamt!
Men nu är det ledighet :-)
Börjat den med att tvätta och diska. Haha roligare kan man ju
ha det, men skönt när det är gjort.
Sen har jag ett paket att hämta ut från Harlequin.. böcker?
Lånade bilder från : Google.
som det nyss varit måndag. Men nu är jag ganska trött
efter vad som känns som en lång och seg vecka, märkts att det
är sportlov i landet. Inte så mycket på jobbet = dagarna går lååångsamt!
Men nu är det ledighet :-)
Börjat den med att tvätta och diska. Haha roligare kan man ju
ha det, men skönt när det är gjort.
Sen har jag ett paket att hämta ut från Harlequin.. böcker?
Lånade bilder från : Google.
fredag 16 december 2011
Fredagsmys och vinster!
Fy sjutton vilken bra dag det varit :-)
Fick avi om att hämta ut paket, innehållandes julklapp till
mamma. Perfekt!
Och sen mail om att jag vunnit biobiljetter again :-D
O sedan vinner jag 52 Weeks of Romance ♥
Mitt smile har sett ut så här idag kan jag lova!
Nu är det fredagsmys som gäller.
Lånade bilder från : Google.
Fick avi om att hämta ut paket, innehållandes julklapp till
mamma. Perfekt!
Och sen mail om att jag vunnit biobiljetter again :-D
O sedan vinner jag 52 Weeks of Romance ♥
Mitt smile har sett ut så här idag kan jag lova!
Nu är det fredagsmys som gäller.
Lånade bilder från : Google.
fredag 13 november 2009
Mys
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



