Visar inlägg med etikett Kärlek. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kärlek. Visa alla inlägg

fredag 15 februari 2013

Words #23

Lånade bilder från: Google.

lördag 5 maj 2012

Vill ha #19

Spanade på lipgloss från Make up stores sommarkollektion Coral.
O blev lite kär i glosset Sea.
Uppdaterad: Har köpt det och jag gillar det a lot! Håller länge gör
det också :-)
Pris: 125 kr från Make up store.
Lånade bilder från: Google.

torsdag 26 april 2012

Bloggpaus..

Har inte haft tid att sitta framför datorn. I lördags åkte jag och F ca. 100 mil
tur och retur för att hälsa på dom oranga odjuren som jag blev kär i :-)
O dom fick följa med hem, sen dess har det blivit en hel del pysslande. Vi har
nätat in dörröppningen till vardagsrummet för att våra 11-åringar inte ska äta
upp dom små ^^) Och sen är dom nya väldigt skygga.. så det är mycket
bara ligga i soffan o vara. Och busa när dom vågar sig fram! Har köpt massor av
kläder från HM som jag bara älskar. Börjar få en rejäl samling inför Bali ♥
Lånade bilder från: H&M.


lördag 14 april 2012

Kär!

Följer en katthemsblogg och läste idag ett inlägg om två underbart
söta katter som letade hem. Blev helt kär i dom små ♥
Hmm fyra katter skulle det funka?
Lånade bilder från: Katthemet kompis


söndag 8 april 2012

Vill ha #17

En sån här drömmer jag om att sätta upp i mitt och F's kommande hus.
Så kan vi sätta små pins på alla ställen vi varit på tillsammans ♥
Finns på Ikea för 995 kr.
Lånade bilder från: Google.

Filmtips #28

Städar och kollar film om vartannat, skönt med en paus
emellanåt och sitta ner o äta lite påskgodis och få energi :-)
Har kollat ungefär halva filmen o gillar den a lot!
Uppdaterad: Tur att jag inte ska ut och träffa folk. Röda
ögon som bara den, är alldeles för känslig ^^
Lånade bilder från: Google.

måndag 19 mars 2012

 Lånade bilder från : We ♥ It.





söndag 4 mars 2012

Vill ha #12

Såg den här sjukt snygga fleecetröjan igår på stan och blev
kär vid första ögonkastet. Dock var priset lite väl saftigt.
Pris: 1899 kr.
Lånade bilder från : Google.

tisdag 27 september 2011

Love

Nu är det på riktigt om två veckor kanske..
men inte förrän den 24-11-11 som det är dax :-)
Vill ju ha den på mig snaart.
Nu kan framtiden börja
Lånade bilder från : Google.
 

fredag 16 april 2010

Love

Kommer troligen bli en superlugn dag på jobbet.. så ska
ta med Twilight och New Moon o köpa micropopcorn :)
Söööt bild på the lovers ♥
Lånade bilder från : Google.

tisdag 13 april 2010

Macadamia

Alltid när man beställer från eleven.se så får man
med små prover. Underbart ♥
Den här gången fick jag bland annat med prov på:
Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment.
Det är en terapeutisk olka som ska passa alla hårtyper
men är speciellt bra för dom med torrt eller skadat hår.
Oljan ger näring och fukt och absorberas på en gång.
Så håret blir mjukt, hälsosamt och får glans.
Låter ju för bra för att vara sant :)
Testade lite i håret nu och vet inte om det är
för att det är nytvättat eller om det var den är
lilla godingen för håret kändes helt plötsligt bara
wow.. hmm ska testa fler ggr ^^
Uppdaterad: Jag gick in och skulle kolla på eleven vad
en stor flask sånt här skulle kosta och då var den helt
slutsåld! hehe mm ska nog köpa en sån.
Lånade bilder från : Google.

torsdag 1 april 2010

Väntans tider

Åh jag vill ha mina böcker!
Jag vill ha mitt körkorts"spel"
Jag vill ha mina filmer
(ja jag måste erkänna gjorde en beställning igår..)
Jag vill ha vår!
Jag vill ha kärlek och sol o värme.
Googlade efter någon passande bild och först
kom det bara bilder på stora magar = väntans tider
men den här fina bilden var perfekt!
Lånade bilder från : Google.

måndag 29 mars 2010

Storstädning

Läste en riktigt bra artikel om städning.
Då jag inte gillar att ha små urklipp från
tidningar liggande så tänkte jag att jag kan
lika gärna skriva in det här i bloggen ^^

Hemmet
- dela upp städningen i olika delar. Låt
kök och badrum vara egna delar. Ut med
allt gammalt, tvätta rent alla hyllor, gör
om, sortera och ställ i ordning. Ju mer
ordning vi har, desto bättre mår vi.

Garderoben
Ta fram allt och titta igenom. Tvätta och stryk
ljusa och vita kläder du vill använda snart igen.
Lämna bort det du inte använder. Var rak och
ärlig mot dig själv. Ta dig tid att prova och hitta
nya kombinationer.

Kroppen
Börja med att ersätta all kall dryck med kokt vatten.
Det får igång tarmarna. Sedan är det frukt och grönsaker
som gäller. Mixa, pressa och gör fruktsallad. Så mycket
färger som möjligt. Ge dig själv fem minuters
meditation varje dag.

Själen
Bestäm tid som ska användas åt mental vårstädning. Gå
ut i skogen eller bara sätt dig på en plats med lugn och ro.
Vad känns bra med livet och vad känns inte bra?
Inventera och skriv gärna ner. Börja att
förändra din tanke utifrån det.

Relationen
Våren är en tid för att bli förälskad, även om man
har en partner. Våga er på en utvärdering
tillsammans. Kicka i gång våren tillsammans med
en romantisk helg.
Lånade bilder från : Google.

lördag 20 mars 2010

New Moon

Igår kom den i posten -
New Moon 2 Disc special edition ♥
Haha verkligen värd att vänta på då, speciellt med tanke
på att jag förhandsbokade den redan i december :)
Lånade bilder från : Google.

söndag 28 februari 2010

Filmtips #5

Var på bio igår på födelsedagen o allt! Såg Valentine's Day. Gillade den :)
Mysigt gullig men samtidigt inte för puttinuttig.
Det var ju tanke bakom den också. Godkänd o mer därtill.
Lånade bilder från : Google.

lördag 27 februari 2010

Boktips #1

Var alldeles för länge sedan jag läste något. Shoppade loss
rejält på bokrean, online iaf.
En sorts kärlek av Ray KluunGillade inte alls början, han är konstant otrogen och träffar
andra trots att hans fru är svårt sjuk i cancer. Men nu när
jag tog mig igenom den. Oj vilken fin bok. Gav mig ett par
tankeställare minst sagt. Värd att läsa helt klart!
Lånade bilder från : Google.

tisdag 13 oktober 2009

Dagens Skor #3

Jag tror jag blev lite kär.. Åhh.. vill ha...
Lånade bilder från : Google.

söndag 24 maj 2009

In love...

Köpte ett start-kit med Bare minerals.Och provade det idag. Har provat andra mineralprodukter
som varit helt ok, men den här!
Oj den är bra :-)
Lånade bilder från : Google.

onsdag 20 maj 2009

Glamour

Ush vad jag faller för saker lätt *s*
Såg denna annons..
Och dels blev jag iofs kär i färgen på ögonskuggan så det
kan ju vara värt det bara därför :-)
Och sen är det ju inte fy skam med lite Glamour i livet!
Hoppas jag får sms om mitt paket idag kanske.
Den som väntar på något gott..
Lånade bilder från : Google.