Visar inlägg med etikett Vårkänslor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Vårkänslor. Visa alla inlägg

torsdag 23 februari 2012

Vårkänslor

Varit en underbar dag, som dock började med att vi försov oss!
Men efter det blev dagen bara bättre och bättre. Och när F kom
o hämtade mig på jobbet var det strålande sol ute och en blå himmel :-)
Perfekt väder för en ridtur, och inte nog med det hade jag ett HM paket
att hämta ut! Har inte hunnit prova innehållet ännu.
Lånade bilder från : Google.