lördag 22 september 2012

Ansiktsbehandling #4

Jag har använt Care Plus ända sedan jag var på ansiktsbehandling i februari.
Dock känner jag att i längden kanske inte care plus är det bästa för mig?
För emellanåt så blir det torrt torrt torrt. Så på onsdag till veckan
ska jag på huvdårdskonsultation på Axelssons. Låter ju inte så dumt iaf!
"Våra fantastiska hudterapeuter kommer att ge dig en ansiktsrengöring, en 
 utförlig hudanalys och avsluta med en skön ansiktsmask. Du kommer att få 
råd om hur du ska ta hand om din hud hemma och vilka produkter du ska 
använda för att få bästa effekt."
Uppdaterad: Ställde in den, känner mig alldeles för förkyld o krasslig för att kunna
njuta av ngt sånt. En annan gång kanske!
Pris: 495 kr för 20 min.
Lånade bilder från: Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar