fredag 9 april 2010

Otursdag?

Igår var verkligen en otursdag kändes det som.
Började med att t-banan på morgonen inte kom som den skulle.
Och bussen därefter kom inte heller som den skulle. Så 30 minuter
sen till jobbet. Arrrggh! SL lixom.
Men på jobbet flöt det på hur bra som helst. Dock på vägen hem var
det strul med t-banan igen. Men den ilskan blev kortvarig när
jag fick veta att stoppet berodde på en olycka vid slussen. En
arbetare som dött. Hemskt!
Hade två paket att hämta ut. Dels skorna. Som inte alls var lika
fina som jag hade trott och sedan hade jag behövt en storlek
större så det blev bye bye. Skickar tillbaka dom.
Och mitt paket från discshop.se hade dom skickat
med en felaktig film inte den jag hade beställt.
Men inte mer än att jag skickar tillbaka den!
Lånade bilder från : Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar