torsdag 1 april 2010

Regn

Det regnar ute, det nästan vräker ner.
Smattrar mot fönsterblecket.
Men jag gillar regn. Okej man kanske inte vill
ha regn på sin bröllopsdag eller studenten eller
såna saker som är synonymt med sol. Men
samtidigt man skulle ju aldrig uppskatta solen
så mycket som man gör efter en grå och
regnig period. Lite som "det blir vad man gör
det till"
Om jag tittar ut och tänker ush det regnar så
förändrar det ju allt. Min inställning till det skulle
kunna göra hela min dag grå. Och alla runt omkring
mig skulle i sin tur påverkas av mitt gråa humör.
(om dom inte redan är påverkade av vädret så
blir dom ju än mer påverkad.)
Haha kanske jag som sitter här och är kvar i
något fantasiland i mina drömmar :)
Lånade bilder från : Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar