Härligt med långhelg :-) Har precis läst ut en grymt bra bok!
Och det finns två till som jag bara måste köpa och läsa. Den
här fick jag som julklapp på mitt jobb. Har inte läst den förrän
nu. Spänning när den är som bäst!
Pris: 194 kr från Bokus.
Lånade bilder från: Google.
Visar inlägg med etikett Böcker. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Böcker. Visa alla inlägg
fredag 29 mars 2013
måndag 2 juli 2012
Delusion in Death Preview
Fick Nora News i lördags och där var en preview på hennes
kommande bok Delusion in Death. OMG! Vill läsa den nu på en
gång. Hon är grym på att skriva! Bara till September 11, 2012 tills
den kommer.. för länge :-)
Lånade bilder från: Google.
kommande bok Delusion in Death. OMG! Vill läsa den nu på en
gång. Hon är grym på att skriva! Bara till September 11, 2012 tills
den kommer.. för länge :-)
Lånade bilder från: Google.
måndag 7 maj 2012
Vill ha #21
Åhh äntligen har Mari Jungstedt skrivit en ny bok. Den går att boka
nu och skickas isf den 14 maj :-)
Uppdaterad: Beställde. Fick hem. Tog ett par dagar sedan var den
utläst. Hon är så grym! :-)
Pris: 179 kr från Bokus.
Lånade bilder från: Google.
nu och skickas isf den 14 maj :-)
Uppdaterad: Beställde. Fick hem. Tog ett par dagar sedan var den
utläst. Hon är så grym! :-)
Pris: 179 kr från Bokus.
Lånade bilder från: Google.
söndag 8 april 2012
Boktips #9
Kanske dax för lite nya böcker?
Har ju redan sett första filmen så varför inte läsa böckerna? :-)
Pris: 224 kr från Bokus.
Uppdaterad: Beställt dom! :-)
Lånade bilder från: Google.
Har ju redan sett första filmen så varför inte läsa böckerna? :-)
Pris: 224 kr från Bokus.
Uppdaterad: Beställt dom! :-)
Lånade bilder från: Google.
torsdag 23 februari 2012
Boktips #8
lördag 18 februari 2012
Bokrea!
Gaaah.. börjar bli dax för bokrea snart, den 22 februari. Och
redan nu kan man förhandsboka sina böcker online, så dom
skickas den 21/2. Har kollat runt lite och har redan lagt böcker
för nästan 1 000 sek i varukorgen. Mycket böcker blir det! Får
se om jag köper några och för hur mycket :-)
Lånade bilder från : Google.
redan nu kan man förhandsboka sina böcker online, så dom
skickas den 21/2. Har kollat runt lite och har redan lagt böcker
för nästan 1 000 sek i varukorgen. Mycket böcker blir det! Får
se om jag köper några och för hur mycket :-)
Lånade bilder från : Google.
Boktips #7
söndag 29 januari 2012
Boktips #6
torsdag 12 januari 2012
Boktips #5
tisdag 27 september 2011
måndag 24 maj 2010
Boktips #4
Åh va underbart, jag bara älskar hennes böcker!
Hoppas jag hinner få den innan jag åker så antingen om jag
hinner läsa ut den innan eller så får den följa med på min
lilla tripp :)
Uppdaterad: Jag sprang in och köpte den i butik idag istället.
Så när jag får den andra i posten åker den tillbaka på en gång :p
Lånade bilder från : Google.
Hoppas jag hinner få den innan jag åker så antingen om jag
hinner läsa ut den innan eller så får den följa med på min
lilla tripp :)
Uppdaterad: Jag sprang in och köpte den i butik idag istället.
Så när jag får den andra i posten åker den tillbaka på en gång :p
Lånade bilder från : Google.
måndag 17 maj 2010
Sommarpresent
Varför är det alltid så att prenumererar man på en tidning så missar man
9 ggr av 10 alltid alla små "presenter" som följer med lösnummren?!
Därför blev jag sjukt förvånad när det i Damernas Värld stod att numret
därpå skulle det följa med en sommarpresent. Nämligen denna bok.
Och man redan nu kunde gå in och fylla i ett formulär så skulle man få hem den.
Så snart kommer en gratis bok på posten. Sånt gillar jag ^^
Lånade bilder från : Google.
9 ggr av 10 alltid alla små "presenter" som följer med lösnummren?!
Därför blev jag sjukt förvånad när det i Damernas Värld stod att numret
därpå skulle det följa med en sommarpresent. Nämligen denna bok.
Och man redan nu kunde gå in och fylla i ett formulär så skulle man få hem den.
Så snart kommer en gratis bok på posten. Sånt gillar jag ^^
Lånade bilder från : Google.
fredag 9 april 2010
Pocket vs. Häftad
Hmm vad säger man. Adlibris, som varit min favoritbokhandel
online sen hur länge som helst, kommer kanske inte vara det
så länge till.
Fick ju pocketböcker fast jag hade beställt häftade böcker.
Och ringde och pratade med dom. Fick mail senare att "åh
det hade blivit fel i översättningen typ" Ehum okej. Men
det är ju inte så att häftade böcker är något nytt fenomen
och jobbar man på en bokhandel online borde man inte kunna
skilja på häftade och pocket?
Och som det är nu så säljer Adlibris både "pocket" och "häftade"
fast båda är samma format. Men inte samma pris.
Och dom har fortfarande inte gått in och ändrat så att det står
rätt format på dom s.k "häftade" böckerna som bara är "pocket"
Vilket jag ifrågasatte och sen dess har jag inte fått något
svar. Hmmm... ska skicka tillbaka böckerna iaf :/
online sen hur länge som helst, kommer kanske inte vara det
så länge till.
Fick ju pocketböcker fast jag hade beställt häftade böcker.
Och ringde och pratade med dom. Fick mail senare att "åh
det hade blivit fel i översättningen typ" Ehum okej. Men
det är ju inte så att häftade böcker är något nytt fenomen
och jobbar man på en bokhandel online borde man inte kunna
skilja på häftade och pocket?
Och som det är nu så säljer Adlibris både "pocket" och "häftade"
fast båda är samma format. Men inte samma pris.
Och dom har fortfarande inte gått in och ändrat så att det står
rätt format på dom s.k "häftade" böckerna som bara är "pocket"
Vilket jag ifrågasatte och sen dess har jag inte fått något
svar. Hmmm... ska skicka tillbaka böckerna iaf :/
onsdag 7 april 2010
Besvikelse!
Fick ju paket med böcker som jag kastade mig
över. Tyckte att det var lite litet för att innehålla
ca. 10 böcker. Och jag blev riktigt förvånad när
det visade sig att JD Robb böckerna som jag
beställt i Häftat format visar sig vara i pocket!
Har pratat med adlibris kundtjänst och det
verkar som det är hos dom det stått fel. Det
är egentligen skit samma. Men NEJ! isf finns
dom ju inte som häftade :/
Hon skulle iaf luska lite hur det låg till.. så jag
håller tummarna stenhårt att dom 28 tidigare
böckerna i serien och inte bara dom två sista
kommer finnas i fint häftade format.
över. Tyckte att det var lite litet för att innehålla
ca. 10 böcker. Och jag blev riktigt förvånad när
det visade sig att JD Robb böckerna som jag
beställt i Häftat format visar sig vara i pocket!
Har pratat med adlibris kundtjänst och det
verkar som det är hos dom det stått fel. Det
är egentligen skit samma. Men NEJ! isf finns
dom ju inte som häftade :/
Hon skulle iaf luska lite hur det låg till.. så jag
håller tummarna stenhårt att dom 28 tidigare
böckerna i serien och inte bara dom två sista
kommer finnas i fint häftade format.
tisdag 6 april 2010
Paket
Åh hade fått ett mail från Halens att dom har skickat
mina skor nu! Och jag som inte hade trott att jag
skulle få dom förrän i maj :) Lycka!
Får se om dom är så fina som på bild och hur dom
passar. Borde få mitt paket med böcker, filmer
och körkortsspelet idag.. eller i veckan iaf.
Shoppaholic :p
Mitt paket med böcker har jag iaf hämtat ut.
Ett paket hämtat. Tre återstår :)
Lånade bilder från : Google.
mina skor nu! Och jag som inte hade trott att jag
skulle få dom förrän i maj :) Lycka!
Får se om dom är så fina som på bild och hur dom
passar. Borde få mitt paket med böcker, filmer
och körkortsspelet idag.. eller i veckan iaf.
Shoppaholic :p
Mitt paket med böcker har jag iaf hämtat ut.
Ett paket hämtat. Tre återstår :)
Lånade bilder från : Google.
torsdag 1 april 2010
Väntans tider
Åh jag vill ha mina böcker!
Jag vill ha mitt körkorts"spel"
Jag vill ha mina filmer
(ja jag måste erkänna gjorde en beställning igår..)
Jag vill ha vår!
Jag vill ha kärlek och sol o värme.
Googlade efter någon passande bild och först
Jag vill ha kärlek och sol o värme.
Googlade efter någon passande bild och först
kom det bara bilder på stora magar = väntans tider
men den här fina bilden var perfekt!
Lånade bilder från : Google.
Lånade bilder från : Google.

söndag 28 mars 2010
JD Robb
lördag 27 mars 2010
Boktips #3
Har under flera års tid följt Nora Roberts bokserie
"In Death" som hon skriver under pseudonymen
JD Robb. Läste ut den 30:e boken igår!
Nackdelen att läsa fort, nu går jag bara och väntar
"In Death" som hon skriver under pseudonymen
JD Robb. Läste ut den 30:e boken igår!
Nackdelen att läsa fort, nu går jag bara och väntar
på att hon ska skriva nästa och nästa.
Älskar verkligen dom böckerna. Första boken
Älskar verkligen dom böckerna. Första boken
köpte jag av en slump när jag var på Island
för 10 år sedan *s*
Dock har jag alltid köpt dom i pocket och det
Dock har jag alltid köpt dom i pocket och det
ska jag ändra på, köpte den sista som häftad och
dom håller så mycket bättre och dessutom får dom
stå fint i bokhyllan så ska väl lägga ut hmm
varje bok kostar ca. 100kr x 30 böcker så ca.
3000 :- lätt värt det :D
Lånade bilder från : Google.
Lånade bilder från : Google.

onsdag 24 mars 2010
Filmtips #8
Så fort jag såg trailer för den här så fick jag en sån
där känsla åh den här måste jag se! samtidigt som
jag kände.. hmm den verkar ju sjukt läskig på sina
ställen. Därför köpte jag boken och försöka plöja igenom
på typ två dagar :)
Hann halvägs och boken var så otroligt bra och
filmen också. Slutet är grymt!
Lånade bilder från : Google.
där känsla åh den här måste jag se! samtidigt som
jag kände.. hmm den verkar ju sjukt läskig på sina
ställen. Därför köpte jag boken och försöka plöja igenom
på typ två dagar :)
Hann halvägs och boken var så otroligt bra och
filmen också. Slutet är grymt!
Lånade bilder från : Google.
fredag 5 mars 2010
Boktips #2
Läste precis ut min andra påbörjade bok.
Även den hade jag börjat läsa tidigare men inte
Även den hade jag börjat läsa tidigare men inte
tagit mig igenom. Den hade sina stunder men kan inte
säga att det varit den bästa fantasyboken jag läst.
Den är inte i samma stil som Katharine Kerr eller
Den är inte i samma stil som Katharine Kerr eller
David Gemmell. Men heelt ok har ju inte läst 528 sidor
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)











