Visar inlägg med etikett Jysk. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jysk. Visa alla inlägg

onsdag 29 februari 2012

Jysk

Efter mitt inlägg om dom riktigt värdelösa Ikea-lådorna
Dilling. Så bestämde vi oss för att köpa nya. Blev såna här 4 st från Jysk.
Den affären känns dock som väldigt B. Men lådorna gillar jag helskarpt
speciellt att dom har hjul och ett lock som faktiskt går att sätta fast!
Lånade bilder från : Google.