Visar inlägg med etikett Inpackning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Inpackning. Visa alla inlägg

fredag 17 februari 2012

Inpackning

Provade en liten huskur här hemma för mitt hår som
har känts torrt och slitet på sistone.
1 Avocado
3 msk Olivolja.
Blandade och smorde in över torrt hår o hårbotten.
På med plast och handduk och lät sitta 1 timme.
Dock känner jag inte direkt att det blev något mirakel
men när det torkat kanske det glänser och är mjukt som
bara den :-)
Lånade bilder från : Google.