Visar inlägg med etikett Vinst. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Vinst. Visa alla inlägg

onsdag 18 april 2012

Vinst #9

Wiihoo har vunnit i en tävling hos Amelia Brud & Bröllop :-)
Vichy LiftActiv dag och nattkräm. "Utslätande effekt med avancerad 
uppstramande antiage-vård. Huden känns förvandlad. En mjuk och fräsch 
konsistens för en sammetslen, fastare och mer strålande hud"
Lånader bilder från: Google.


lördag 3 mars 2012

Vinst #8

Har ju helt o hållet glömt bort att jag vann en bok för
ett tag sedan. Denna :-)
Dock var det ett väldigt bläddrat recensionsexemplar..
vilket inte alls framgick av tävlingen. Lite surt. Tycker
saker man ska tävla ut kan man ju vara lite rädd om.. Eller?
Lånade bilder från : Google.

fredag 17 februari 2012

Vinst #7

Yaaay! Fick hem en avi i veckan för ett paket att hämta ut.
Hade ingen aning om vad det var för ngt. Så blev överlycklig
när jag upptäckte att jag vunnit i en av Allt Om Bröllops tävlingar.
Innehöll dels en parfym Guess Seductive I'm Yours -
"Oemotståndligt flirtig och intensiv, Guess Seductive I'm Yours är
en frodig, sexig orientalisk lockande doft, med läckra flirtiga blommor,
lyxig mysk och tränoter."
Läppstift från Kate Moss/Rimmel i färgen 01 (verkligen rött!)
O nagellack från Sally Hansen i färgen Plum Luck :-)
*lycka*
Lånade bilder från : Google.

lördag 21 januari 2012

Vinst #6

Wiho idag fick jag avi för att hämta ut min vinst från drömhuset :-)
Supersöta skålar juh.. i både vitt, lila, rosa och turkos!
Sen hade jag en till avi som jag inte hade någon aning om vad
det var. Visade sig vara en till vinst från Veckans Nu!
Style Masters Revlon Glamourama Finisher
"En superlätt spray med spektakular glans som motverkar frissighet."
Uppdaterad: Den ger verkligen en superfin glans, F sa det ser
ut som du nyss färgat håret. Så inte nog med att det gav glans.
Min hårfärg strålade ^^
Lånade bilder från : Google

torsdag 12 januari 2012

Vinst #5

Yaay har vunnit en tävling :-)
Häär vann jag 8st såna här söta skålar från Drömhuset!
Är dock inte säker på i vilken färg, dom verkar finnas i både
rosa, vit, turkos, blå/grön och lila..
Söta är dom iaf oavsett färg ♥
Lånade bilder från : Google.


fredag 16 december 2011

Fredagsmys och vinster!

Fy sjutton vilken bra dag det varit :-)
Fick avi om att hämta ut paket, innehållandes julklapp till
mamma. Perfekt!
Och sen mail om att jag vunnit biobiljetter again :-D
O sedan vinner jag 52 Weeks of Romance
Mitt smile har sett ut så här idag kan jag lova!
Nu är det fredagsmys som gäller.
Lånade bilder från : Google.

torsdag 15 december 2011

Vinst #4


"Jag tävlar om 52 romantiska veckor från myHeart.se hos
Beatrice, mamma till skrutten Robin"

Tävlingen avslutas den 15 december kl. 23.59.
Uppdaterad:
Jag vann! Jag vann! Jag vann! *överlycklig*

måndag 12 december 2011

Vinst #3

Yay fick ett mail från Beleza att jag vunnit i en av hennes tävlingar :-)
Total lycka! Så dom här kommer komma hem i posten om ett par dagar.
Färgerna är:
50-Sparkling Blonde
, 52-Champagne, 66-Royal Blue och 68-Green Turquoise.
Lånade bilder från : Beleza.

måndag 31 oktober 2011

Vinst #2

Yay!
Kollade mailen när jag kom hem och läste detta..
"Stort Grattis till vinsten utav OPIs produkter i tävlingen som
var i Allt om Bröllop.Vinsten kommer skickas ut med DHL till dig snart."
Kitet innehåller:
* Storsäljande nagellacket Altar Ego i en rosa skimmernyans
* Expert Touch remover 120 ml
* Vårdande nageloljan Avoplex Oil to go
Värde av 430 kronor.
Precis vad man behöver få komma hem till efter en seg måndag
på jobbet!
Lånade bilder från : Google.

söndag 25 april 2010

Vinst #1

Wiho jag var med i en Twilight-tävling i slutet av förra veckan då
man kunde vinna det här:
Första pris: Bokarmband och penna med Edward
Andra pris: Bokarmband med Edward
Fick ett mail där det stog:
"Du var en av 3 vinnare med 12 rätt, så vi kommer att skicka ett pris till dig."
Superkul att vinna saker :D
Lånade bilder från : Google.

måndag 1 februari 2010

Dagens Skor #4

Dom här skorna blev det bara kärlek vid första ögonkastet när jag såg!
Men inget som jag äger ännu...
Finns att köpa från halens för 399:- inga billiga darlings heller..
På tal om det jag var med i en tävling vid jul för CHIC o vann presentkort
hos Bianco för 500:- :D
Blev överlycklig o ska snarast gå dit o spana efter något fint att köpa hem ♥
Lånade bilder från : Google.