Visar inlägg med etikett Bad. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bad. Visa alla inlägg

tisdag 10 juli 2012

2 dagar avklarade...

.. ganska många kvar :-) Måndagen tillbringades på mitt gamla jobb. Tanken
var att jag skulle säga upp mig. Men det blev inte riktigt så, har bokat in två
stycken extrapass. Får se hur det blir, har ju inte jobbat där sen i februari(!)
Och idag blev det cykling och bad. Hade tänkt sola och ligga på beachen, men
det fick bli inomhusbad. Solen höll sig bakom molnen. So far so good. Ikväll
blir det filmmys med bästa F 
Lånade bilder från: Google.

fredag 8 juni 2012

Love Lush #3

Börjar bli dax att köpa lite nya badsaker från Lush. Och den här goingen
kommer garanterat få följa med hem. Underbar doft!
Pris: 49 kr från Lush.
Lånade bilder från: Google.

söndag 25 mars 2012

Love Lush #2

Ohh tog ett bad med den här goingen [Golden Wonder] och den var underbar!
Dock är den nog bara något dom har kring jul. Synd!
Lånade bilder från: Google.