Vad härligt det skulle vara att ha ett eget hus att fixa till och måla o
göra till sitt eget. Något sånt här skulle vara grymt snyggt att ha för
sina väskor. Dock är jag sån som bara har en väska i taget. När den
börjar bli sliten slänger jag den och köper ny :-) Men hade man något
sånt här skulle man ju kunna köpa och ha flera!
Lånade bilder från: Google.
Visar inlägg med etikett Drömmar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Drömmar. Visa alla inlägg
lördag 16 februari 2013
torsdag 2 augusti 2012
tisdag 31 juli 2012
tisdag 3 juli 2012
Drömmar #13
Det är så härligt att drömma sig bort. I helgen som var tog jag och F en lång
cykeltur och kollade lite hus. Jag + F + Hus = Lycka :-) ♥
Lånade bilder från: Google.
söndag 10 juni 2012
lördag 9 juni 2012
lördag 2 juni 2012
Drömmar #10
Vill ha! Vill ha! Vill ha! :-)
O så snyggt att "gömma" tvättmaskin och torktummlare bakom en
spegel. Like!
Lånade bilder från: Google.
O så snyggt att "gömma" tvättmaskin och torktummlare bakom en
spegel. Like!
Lånade bilder från: Google.
fredag 25 maj 2012
Drömmar #9
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

























































