Visar inlägg med etikett Jul. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jul. Visa alla inlägg

lördag 12 november 2011

Julmys!

Idag händer det, idag ska jullådorna ner från vinden och julen
ska plockas fram :-)
Synd att det inte är någon snö ute bara...
O har redan börjat se att det förbereds för julkalendrar i olika bloggar
osv. Så phew december lär bli ännu en tävlingsmånad :-)
Lånade bilder från : Google.

fredag 11 november 2011

Amazon

Har ju letat som en galning på mataffärer o liknande som har
såna där lådor fyllda med film till en hyffsat billig peng..
O försökt hitta Attila (filmen med Gerard..)
Men har inte haft någon framgång, så blev väldigt glad och
överraskad när älsklingen hade beställt den från Amazon :-)
En tidigt julklapp kan man säga och något att sukta över nu när det
är så mörkt och trist ute!
Men i helgen har jag och F tänkt ta fram julen, kanske tidigt
men behöver ha lite mysigt ljus.
Vita fina granen och all belysning
Lånade bilder från : Google.