Visar inlägg med etikett Magnolia. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Magnolia. Visa alla inlägg

tisdag 19 maj 2009

Paket på gång

Wihoo.. jag fick mail idag om att ett paket böcker jag beställt
är postade!
Överlycklig, jag hade trott att dom kanske skulle komma
först nästa vecka, nu hoppas jag på att jag kan hämta ut dom
senast fredag :-)
Någon gång i framtiden när jag bor i hus så ska jag ha en
stor trädgård med Magnolia. Så fint!
Lånade bilder från : Google.