Visar inlägg med etikett Gerard Butler. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Gerard Butler. Visa alla inlägg

söndag 26 februari 2012

Filmtips #25

Fortsatte söndagen i samma tema - bäddade ner mig igen
och kollade på den här sköna rullen! Gillar den!
Nu kanske jag ska ta mig i kragen och få ngt vettigt gjort..
eller inte? :-)
Lånade bilder från : Google.

Ögongodis

Gaaah läste på nätet att min all time favorite skådespelare knarkar
och är beroende av smärtstillande?! Vart är världen på väg.
Nu behöööver det ju inte vara sant. Men för sjutton
Gerard trodde du var bättre än så.
*besviken*
Lånade bilder från : We ♥ It.

fredag 11 november 2011

Amazon

Har ju letat som en galning på mataffärer o liknande som har
såna där lådor fyllda med film till en hyffsat billig peng..
O försökt hitta Attila (filmen med Gerard..)
Men har inte haft någon framgång, så blev väldigt glad och
överraskad när älsklingen hade beställt den från Amazon :-)
En tidigt julklapp kan man säga och något att sukta över nu när det
är så mörkt och trist ute!
Men i helgen har jag och F tänkt ta fram julen, kanske tidigt
men behöver ha lite mysigt ljus.
Vita fina granen och all belysning
Lånade bilder från : Google.

torsdag 13 oktober 2011

Gerard..

Började kolla på den här igårkväll.. blev ju ganska
sent eftersom det var efter jobbet. Så F somnade
efter ungefär halva. Och jag som var klarvaken och bara
ville se hur allt skulle sluta *S*
Får snällt vänta till ikväll med att se klart på den!
Men den här mannen är kanske värd att vänta på?
Han måste ha linser eller nått för hans ögon glöder i filmen!
Den är från 2001 o finns knappt att få tag på längre.
Men hyrde den med Lovefilm
Lånade bilder från : Google.


tisdag 27 september 2011

Vill ha #1

OMG! Den här samlingen vill jag ha...
*drömmar*
Lånade bilder från : Google.

måndag 26 september 2011

Long time..

Sent på kvällen o sitter mest o väntar på att filmen jag tänkt kolla
på ska komma hem..
Här har det hänt massor sen sist, massor av bra saker :-)
Kanske inte på jobbfronten dock men det ska ske det
också!
Nu borde jag bara ta tag i det där förbaskade körkortet.. aarggh!
Känns bara som det tagit för lång tid nu, är nästan rädd för att
ge mig ut på vägen. Så det får bli en mjukstart på en parkering långt
ifrån andra människor och bilar *s*
Imorgon då jag faktiskt är ledig kan vara en bra dag att ta tag i mitt liv?
Nu ska jag dock bara drömma mig bort med lite hollywood feel good,
hoppas jag. Annars så kan jag alltid glo på den här en gång till..
Lånade bilder från : Google.

söndag 25 april 2010

Filmtips #13

Har kollat på massa film i helgen. Först blev det Law Abiding Citizen o jag
gillar Gerard Butler! Den var messy eller vad ska man säga. Våldsam.
Men sjukt spännande!
Sen blev det Clash of the Titans på bio. Givetvis i 3D. Har verkligen
bara hört dåligt om den filmen. Så jag som blev eld och lågor bara
när jag såg trailern blev -nästan- lite orolig att jag skulle bli besviken.
Men den var precis så bra som jag hade trott att den skulle vara ♥
Lånade bilder från : Google.