Visar inlägg med etikett Discshop. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Discshop. Visa alla inlägg

måndag 12 april 2010

Ledighet

Är ledig idag, så skönt. Klev upp tidigt och njöt
av en lugn och skön morgon. Men har varit effektiv.
Varit uppe på vinden och kollat igenom grejerna och
sorterat och lite sånt. Fick post idag.
Bonniers trafikskola :) så här ska snart "köras bil"
och rätt film från Discshop. Shit pommesfrites vad
dom är snabba!
Den här filmen är underbart bra. Måste ta och se på
den igen. Har inte sett den sen jag såg den på bio.
Fick också sms att jag kan hämta ut mitt paket från eleven.
Ska bli så spännande!
Lånade bilder från : Google.

fredag 9 april 2010

Otursdag?

Igår var verkligen en otursdag kändes det som.
Började med att t-banan på morgonen inte kom som den skulle.
Och bussen därefter kom inte heller som den skulle. Så 30 minuter
sen till jobbet. Arrrggh! SL lixom.
Men på jobbet flöt det på hur bra som helst. Dock på vägen hem var
det strul med t-banan igen. Men den ilskan blev kortvarig när
jag fick veta att stoppet berodde på en olycka vid slussen. En
arbetare som dött. Hemskt!
Hade två paket att hämta ut. Dels skorna. Som inte alls var lika
fina som jag hade trott och sedan hade jag behövt en storlek
större så det blev bye bye. Skickar tillbaka dom.
Och mitt paket från discshop.se hade dom skickat
med en felaktig film inte den jag hade beställt.
Men inte mer än att jag skickar tillbaka den!
Lånade bilder från : Google.

onsdag 7 april 2010

Ironiskt

Precis när jag klickat på knappen [Publicera inlägg]
så får jag ett sms där det står:
"Dina varor från dischshop finns nu att hämta.."
Ska jag orka ge mig ut igen och hämta hem det
eller ta det imorgon istället?
Lånade bilder från : Google.

torsdag 26 november 2009

Screaaaming

Haha den här var ju för söt. Min senaste beställning
från http://www.dischshop.se/ så fick han följa med också ^^
Wiho jag är snart guldmedlem hos dom igen.
"Guldkund: Då du under ett år handlar varor för mer än 5000 kr
blir du automatiskt uppgraderad till Guldkund. Då får du våra
unika gulderbjudanden."
Mycket filmer o pengar blir det... :p
Lånade bilder från : Google.

fredag 13 november 2009

Filmtips #1

Hade paket att hämta idag, trodde och hoppades att det
skulle vara min wake-up light men icke.
Det var dock en bunt filmer :)
Och bra sådana också!
Lånade bilder från : Google.