Groupon har verkligen klantat till det... *arg*
Deras superdeal på resan som jag och F köpte..
Well, dom hade tydligen datafel så deras system funkade
inte som det skulle. Bara ett visst antal kan köpa deras deals.
Och tydligen hade det inte funkat som det skulle.
Så trots att vi var nummer 36 som köpare (40 var max antal)
så fick vi tillbaka pengarna för dealen och blev utan Londonresa..
Förtroendet för dom är ju kört i botten iaf!
Visar inlägg med etikett London. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett London. Visa alla inlägg
fredag 23 december 2011
onsdag 21 december 2011
Drömmer..
London!
I slutet av Mars blir det London för mig och darlingen.
F fick en superbra deal igår med groupon.
3 nätter för två personer i London boende på fyrstjärniga
The Regency Hotel inklusive två musikalbiljetter!
(Phantom of the Opera fanns att välja på!)
OMG längtar redan nu och har nästan fjärilar i magen.
Lånade bilder från : Google.
F fick en superbra deal igår med groupon.
3 nätter för två personer i London boende på fyrstjärniga
The Regency Hotel inklusive två musikalbiljetter!
(Phantom of the Opera fanns att välja på!)
OMG längtar redan nu och har nästan fjärilar i magen.
Lånade bilder från : Google.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
