I födelsedagspresent fick jag en sleep tee från Victorias secret av min
syster. Och jag bara älskar den. Härligt mjuk och skön att ha på sig.
Skulle vilja ha i flera färger. Den här var fin! *Vill ha* :-)
Pris: $ 35.
Lånade bilder från: Google.
Visar inlägg med etikett Födelsedag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Födelsedag. Visa alla inlägg
söndag 3 mars 2013
tisdag 12 februari 2013
Vill ha #47
Fick precis Nora News o nu i Februari kommer det släppas en
ny JD. Robb bok :-) Wiii längtar! Nästan lagom till min
födelsedag och allt. Kan inte bli bättre. Även om handlingen
inte fångade mig lika mycket som hennes förra bok. Men har
den redan på bevakning på bokus.se :-)
Uppdaterad: Idag 21 Februari fick jag mail om att den går att
beställa. Wiii skickade iväg en beställning O M G :-) Synd
att det tar typ en vecka när man beställer från bokus..
Pris: 169 kr från Bokus.
Lånade bilder från: Google.
ny JD. Robb bok :-) Wiii längtar! Nästan lagom till min
födelsedag och allt. Kan inte bli bättre. Även om handlingen
inte fångade mig lika mycket som hennes förra bok. Men har
den redan på bevakning på bokus.se :-)
Uppdaterad: Idag 21 Februari fick jag mail om att den går att
beställa. Wiii skickade iväg en beställning O M G :-) Synd
att det tar typ en vecka när man beställer från bokus..
Pris: 169 kr från Bokus.
Lånade bilder från: Google.
Etiketter:
Födelsedag,
J.D Robb,
Nora Roberts,
VillHa
söndag 4 mars 2012
Födelsedagsmorgon
Började Fs födelsedag med att stanna kvar i sängen
och kolla på alla tidigare avsnitt av DCI Banks, dock är varje
säsong typ bara två, tre avsnitt. Gillar inte!
Men serien baseras på Peter Robinsons böcker, så kanske
ska ta o köpa dom :-)
Lånade bilder från : Google.
och kolla på alla tidigare avsnitt av DCI Banks, dock är varje
säsong typ bara två, tre avsnitt. Gillar inte!
Men serien baseras på Peter Robinsons böcker, så kanske
ska ta o köpa dom :-)
Lånade bilder från : Google.
Etiketter:
DCI Banks,
Födelsedag,
Peter Robinson,
Tv-serier
torsdag 1 mars 2012
Elements spa
onsdag 29 februari 2012
En härlig Dag
Födelsedagen blev en riktigt bra dag :-)
Samma sak med gårdagen som bland annat innehöll födelsedagskort,
blomma och dessutom en bok av självaste Mia Törnblom!
Min kära kollega vet att jag tycker hon är så otroligt bra och vi brukar
se Mia titt som tätt på jobbet. Så igår hade kollegan sagt till Mia något
i stil med "Hej, ser du den där rödhåriga tjejen där borta, hon gillar dig"
O Mia kom fram och gav mig en av hennes böcker :-D
Verkligen total lycka, även om jag blev både förvånad och chokad!
Lånade bilder från : Google.

Samma sak med gårdagen som bland annat innehöll födelsedagskort,
blomma och dessutom en bok av självaste Mia Törnblom!
Min kära kollega vet att jag tycker hon är så otroligt bra och vi brukar
se Mia titt som tätt på jobbet. Så igår hade kollegan sagt till Mia något
i stil med "Hej, ser du den där rödhåriga tjejen där borta, hon gillar dig"
O Mia kom fram och gav mig en av hennes böcker :-D
Verkligen total lycka, även om jag blev både förvånad och chokad!
Lånade bilder från : Google.

måndag 27 februari 2012
Födelsedag!
Yaaay min födelsedag idag :-D Har drömt konstiga drömmar om
allt från tårtor till spindlar. (F hittade en stor i badrummet igår)
Ryyyyser när jag tänker på det :-( Nu väntar frukost, dock inte
i form av tårta utan American Pancakes :-D
Lånade bilder från : We ♥ It
allt från tårtor till spindlar. (F hittade en stor i badrummet igår)
Ryyyyser när jag tänker på det :-( Nu väntar frukost, dock inte
i form av tårta utan American Pancakes :-D
Lånade bilder från : We ♥ It
Etiketter:
American Pancakes,
Drömmar,
Födelsedag,
Spindlar
fredag 24 februari 2012
Önskelista
På Måndag fyller jag år..
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men känner mig inte som
31 iaf. Och det kanske är huvudsaken :-)
Tillät mig själv att drömma lite, och såhär blev min önskelista ^^
1. Pengar i massor.
Lånade bilder från : Google.

2. Ett stort fint hus.

3. Diskmaskin. Jäklar vad nice det skulle vara :-)

4. En bullterriervalp ♥

5. En bengal.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men känner mig inte som
31 iaf. Och det kanske är huvudsaken :-)
Tillät mig själv att drömma lite, och såhär blev min önskelista ^^
1. Pengar i massor.
Lånade bilder från : Google.

2. Ett stort fint hus.

3. Diskmaskin. Jäklar vad nice det skulle vara :-)

4. En bullterriervalp ♥

5. En bengal.
Etiketter:
Bengal,
Bullterrier,
Diskmaskin,
Födelsedag,
Hus,
Pengar
tisdag 31 januari 2012
Vill ha #5
söndag 28 februari 2010
lördag 27 februari 2010
Min dag..
Glömde bort att skriva det.. idag är det min födelsedag.
Men jag gillar det inte!
Verkligen ett bevis på hur lite/mycket man betyder för folk.
Inte alltid så kul när dom man tror tänker på en glömmer..
Lånade bilder från : Google.
Men jag gillar det inte!
Verkligen ett bevis på hur lite/mycket man betyder för folk.
Inte alltid så kul när dom man tror tänker på en glömmer..
Lånade bilder från : Google.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




