Äntligen helg. Vilken lång vecka det blev på jobbet! Övertid, föräldramöte
och möte. På en o samma vecka. Inte optimalt :-/ Så fredagen igår var
välkommen. Idag har det hunnits med både promenad och varm choklad
i solen och mys med bästa F. Kan inte ha det bättre. Snart väntar middag
och film. Imorgon är det St. Patricks Day och ngt grönt från VS hade
verkligen inte suttit fel. *Vill ha*
Lånade bilder från: Victorias Secret.
Visar inlägg med etikett F. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett F. Visa alla inlägg
lördag 16 mars 2013
tisdag 12 februari 2013
Cupcakes #13
Haft en lång dag på jobbet med möte efter arbetstid. Så nu är det skönt
att bara ligga i soffan och kolla film. Kollar på en ursöt film som är
sockersöt. Bloggar om den senare. Hade dock varit gott med något
sött till. Som dom här :-)
Lånade bilder från: Google.
att bara ligga i soffan och kolla film. Kollar på en ursöt film som är
sockersöt. Bloggar om den senare. Hade dock varit gott med något
sött till. Som dom här :-)
Lånade bilder från: Google.
onsdag 15 augusti 2012
All about..
Wedding.. Haft en bra start på veckan, och skönt att redan vara halvägs till
helg :-) Dock känner jag att det blir ganska mycket bröllop nu. Så den här bloggen
kanske blir lite lidande.. På fredag är det tre månader till W-day. Mycket
som ska fixas och tänkas på :-)
Lånade bilder från: Google.
helg :-) Dock känner jag att det blir ganska mycket bröllop nu. Så den här bloggen
kanske blir lite lidande.. På fredag är det tre månader till W-day. Mycket
som ska fixas och tänkas på :-)
Lånade bilder från: Google.
lördag 11 augusti 2012
Kryssning
Om någon timme ska jag o lillasyster på kryssning :-) Typ första
gången ever.. spännande! Jobbigt dock att vara ifrån F. Första gången
vi inte sover tillsammans :-/
Uppdaterad: Kryssningen var grym. Hade en Lyx A hytt och den var
verkligen över förväntan :-) Värt vartenda öre! Lite trött och lite sliten.
Och ikväll blir det filmmys med bästa F!
Lånade bilder från: Google.
gången ever.. spännande! Jobbigt dock att vara ifrån F. Första gången
vi inte sover tillsammans :-/
Uppdaterad: Kryssningen var grym. Hade en Lyx A hytt och den var
verkligen över förväntan :-) Värt vartenda öre! Lite trött och lite sliten.
Och ikväll blir det filmmys med bästa F!
Lånade bilder från: Google.
onsdag 8 augusti 2012
Dagens skor #28
Det är något med hösten som jag gillar. Skolstart.. nya möjligheter :-)
O närmare mitt och F's bröllop ♥ Dom här hade ju inte varit fel att
O närmare mitt och F's bröllop ♥ Dom här hade ju inte varit fel att
torsdag 2 augusti 2012
söndag 29 juli 2012
Inställt jobb
Skulle ha jobbat extra idag, men blir hemma. Mådde inte alls bra igår.
Och är långt ifrån hundra idag. Så blir hemma o softar med katterna.
Och imorgon är första dagen efter semestern på mitt ordinarie jobb. Känns
konstigt att tre veckor kan gå så fort! Men samtidigt känns det inte jättehemskt.
Då jag på sätt och vis vill att tiden ska gå fort så det kan bli November.
Bröllop och Bali med bästa F ♥
Lånade bilder från: Google.
Och är långt ifrån hundra idag. Så blir hemma o softar med katterna.
Och imorgon är första dagen efter semestern på mitt ordinarie jobb. Känns
konstigt att tre veckor kan gå så fort! Men samtidigt känns det inte jättehemskt.
Då jag på sätt och vis vill att tiden ska gå fort så det kan bli November.
Bröllop och Bali med bästa F ♥
Lånade bilder från: Google.
söndag 15 juli 2012
Saknad
.. idag åker lillasyster bort i två veckor, vi som i vanliga fall bor två våningar
ifrån varandra. Insåg verkligen hur tomt det kommer bli när jag och F vinkade
av henne och pappa. Inte nog med dom känslorna, idag ska jag jobba på mitt
gamla jobb igen. För första gången sedan i Februari. Känns konstigt och inte
jättebra direkt. Men intalar mig själv att det bara är 12 timmar och det kan jag
stå ut med. Nästa vecka har jag och F en veckas semester tillsammans. Längtar!
Lånade bilder från: Google.
ifrån varandra. Insåg verkligen hur tomt det kommer bli när jag och F vinkade
av henne och pappa. Inte nog med dom känslorna, idag ska jag jobba på mitt
gamla jobb igen. För första gången sedan i Februari. Känns konstigt och inte
jättebra direkt. Men intalar mig själv att det bara är 12 timmar och det kan jag
stå ut med. Nästa vecka har jag och F en veckas semester tillsammans. Längtar!
Lånade bilder från: Google.
onsdag 11 juli 2012
Vill ha #38
Tog en tur in till stan idag med F. Då vi tillbringat en ledig dag tillsammans :-)
Sprang på en bok som jag blev alldeles kär i. Dock så kollade jag pris och
den är ju väldigt mycket billigare online än i butik. Så det blev inget köp.. ännu!
Pris: 169 kr från Bokus.
Lånade bilder från: Google.
Sprang på en bok som jag blev alldeles kär i. Dock så kollade jag pris och
den är ju väldigt mycket billigare online än i butik. Så det blev inget köp.. ännu!
Pris: 169 kr från Bokus.
Lånade bilder från: Google.
tisdag 10 juli 2012
2 dagar avklarade...
.. ganska många kvar :-) Måndagen tillbringades på mitt gamla jobb. Tanken
var att jag skulle säga upp mig. Men det blev inte riktigt så, har bokat in två
stycken extrapass. Får se hur det blir, har ju inte jobbat där sen i februari(!)
Och idag blev det cykling och bad. Hade tänkt sola och ligga på beachen, men
det fick bli inomhusbad. Solen höll sig bakom molnen. So far so good. Ikväll
blir det filmmys med bästa F ♥
Lånade bilder från: Google.
var att jag skulle säga upp mig. Men det blev inte riktigt så, har bokat in två
stycken extrapass. Får se hur det blir, har ju inte jobbat där sen i februari(!)
Och idag blev det cykling och bad. Hade tänkt sola och ligga på beachen, men
det fick bli inomhusbad. Solen höll sig bakom molnen. So far so good. Ikväll
blir det filmmys med bästa F ♥
Lånade bilder från: Google.
tisdag 3 juli 2012
Drömmar #13
Det är så härligt att drömma sig bort. I helgen som var tog jag och F en lång
cykeltur och kollade lite hus. Jag + F + Hus = Lycka :-) ♥
Lånade bilder från: Google.
onsdag 20 juni 2012
Midsommarklänning
Blir inget avancerat firande, vi ska träffa F's släkt på förmiddagen
och min på kvällen. Men är kanske lite roligt om man klär
upp sig lite. Denna äger jag och den skulle kanske passa?
lördag 9 juni 2012
Filmtips #33
Igår blev det bio med bästa F. Snowwhite & the huntsman hade äntligen
premiär :-) Gillade den! Och för en gångs skull så var det inga idioter på bion.
Idag ska jag in och prova min brudklänning ♥ Men innan det så blir det
lite hemmaspa och måla naglarna i OPI I'm All Ears. Underbar färg :-)
Lånade bilder från: Google.
premiär :-) Gillade den! Och för en gångs skull så var det inga idioter på bion.
Idag ska jag in och prova min brudklänning ♥ Men innan det så blir det
lite hemmaspa och måla naglarna i OPI I'm All Ears. Underbar färg :-)
Lånade bilder från: Google.
Etiketter:
Bio,
Brudklänning,
F,
Filmtips,
Fredagsmys,
Nagellack
onsdag 6 juni 2012
Filmtips #32
Ledig dag mitt i veckan, sånt borde man ha oftare :-) Så hade lite
filmmys igår med bästa F. Såg på Morning glory. Like! Gaaah bara
längtar tills jag får mitt paket från Eleven. Slängde ju i lite mer saker
än bara senaste lacken från OPI... :-)
Lånade bilder från: Google.
filmmys igår med bästa F. Såg på Morning glory. Like! Gaaah bara
längtar tills jag får mitt paket från Eleven. Slängde ju i lite mer saker
än bara senaste lacken från OPI... :-)
Lånade bilder från: Google.
tisdag 5 juni 2012
Herrskjorta
Provade en skjorta som F köpt på HM förra helgen och gillade den så mycket
så jag beställt en vit och en blå till mig i storlek S :-) Den är i linnekvalitet och
riktigt härlig och snygg!
Uppdaterad: Mitt paket är på väg! Håller alla tummar jag kan att jag får det
på fredag :-)
Uppdaterad: Yaaay fick det i går (Fredag) och jag bara älskar dom :-)
Pris: 249 kr från HM.
Uppdaterad: Mitt paket är på väg! Håller alla tummar jag kan att jag får det
på fredag :-)
Uppdaterad: Yaaay fick det i går (Fredag) och jag bara älskar dom :-)
Pris: 249 kr från HM.
Lånade bilder från: HM.
lördag 2 juni 2012
Sött&Blött
Igår var en blöt dag på jobbet! Och vet inte vad jag tänkte på när jag inte
tog stövlarna med mig. På kvällen mystes det med raggsockar under filt i
soffan med bästa F och film ♥ Idag blir det helt andra äventyr med syster
o pappa, då F är på jobbet. Den här lilla sötingen får vara med på ett hörn :-)
Lånade bilder från: Google.
tog stövlarna med mig. På kvällen mystes det med raggsockar under filt i
soffan med bästa F och film ♥ Idag blir det helt andra äventyr med syster
o pappa, då F är på jobbet. Den här lilla sötingen får vara med på ett hörn :-)
Lånade bilder från: Google.
Drömmar #10
Vill ha! Vill ha! Vill ha! :-)
O så snyggt att "gömma" tvättmaskin och torktummlare bakom en
spegel. Like!
Lånade bilder från: Google.
O så snyggt att "gömma" tvättmaskin och torktummlare bakom en
spegel. Like!
Lånade bilder från: Google.
Vill ha #27
Jag och F köpte en bunt med solkrämer i helgen. Och då såg jag den här
lilla söta burken vid kassan. Något att prova kanske? Dock är det ju inte
superfräsht att behöva sticka ner fingret i burken varje gång..
Pris: 89 kr från Eleven.
Lånade bilder från: Google.
lilla söta burken vid kassan. Något att prova kanske? Dock är det ju inte
superfräsht att behöva sticka ner fingret i burken varje gång..
Pris: 89 kr från Eleven.
Lånade bilder från: Google.
måndag 28 maj 2012
Biomys
Efter en grå, kall och trist måndag så tänker jag och F lyxa till det med
bio :-) Ska se What to Expect when you're Expecting.
Uppdaterad: Den var så där alldeles lagom mysig. Med sina skratt och
med sina tårar. Like!
Lånade bilder från: Google.
bio :-) Ska se What to Expect when you're Expecting.
Uppdaterad: Den var så där alldeles lagom mysig. Med sina skratt och
med sina tårar. Like!
Lånade bilder från: Google.
söndag 27 maj 2012
Dagens skor #20
Kollade skor till F när jag såg dom här och föll handlöst.
Så dom fick följa med hem :-)
Pris: 299 kr från Skopunkten.
Lånade bilder från: Skopunkten.
Så dom fick följa med hem :-)
Pris: 299 kr från Skopunkten.
Lånade bilder från: Skopunkten.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




































