söndag 21 mars 2010

Quiz

Hittade en liten rolig sak i en blogg. Så varför inte ^^

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- Detta får du efter en speciell utbildning och efter att ha blivit
godkänd vid ett kunskapsprov. (Körkortsboken)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Mina gardiner.
3. Vad var det senaste du såg på tv?-
- Kollade slutet på New Moon.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
- Hmm skulle gissa på 8.40 kanske.
Haha nära den var 8.48 :D
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?-
- Min katt som äter i köket, ett flygplan som flög över huset.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Senast utomhus så var jag ute och red.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här
undersökningen?
- I kylskåpet vad jag ska äta till frukost.
8. Vad har du på dig
- Shorts, t-shirt och en varm långkofta.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad
- Hmm kändes som jag hade drömt något när jag
vaknade men inget jag kommer ihåg.
10. När skrattade du senast?
- Igår när min syster trillade av en häst. Dock inte när
det hände utan efteråt när vi båda kunde skratta åt
hur roligt det faktiskt såg ut!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu
- Inget förutom en inramad affish från filmen 'the
shawshank redemption'
12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Njae inget speciellt?
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- Inte så roligt som jag trodde det skulle vara :p
14. Vilken var den senaste film du såg?
- New Moon eller iofs jag kollade en film på datorn
också 'the accidental husband'
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- Ett hus på irland och hästar!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- Jag borde ha glasögon. Jag är pedant men ibland orkar jag inte
vara det. Eller så är det med flit jag har det lite stökigt för
det är så skönt när man plockat iordning och allt är prydligt
och fint igen :D
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn
till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Förändra människorna så folk blev vänligare och inte lika
själviska och onda.
18. Tycker du om att dansa?
- Var länge sedan men ja!
19. George Bush?
- Ja vad säger man. Det kan inte vara lätt att vara president
och alla är nog inte lämpliga för det heller.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Maximilian och Aurora
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- Ohja när jag blir gammal ska jag bo utomlands i värmen!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Tror inte på Gud.
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
- Varför bara fyra, alla kan väl svara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar