fredag 6 april 2012

Ledighet

Har en långhelg framför mig, dock utan F. Han jobbar Fredag, Lördag
och Söndag. Men känns så skönt att bara vara ledig. Hade lite tankar
tidigare på att jobba på mitt gamla jobb. Men bara tanken på att åka dit
ger mig känslor av obehag. Sen när jag fick ett sms om att dom behöver
mitt skåp och om jag inte tömmer det kommer dom bryta upp låset och
slänga innehållet?! Då kändes det som njae jag kommer nog snarare säga
upp mig helt och hållet.
Synd på vädret, hade det varit fint hade jag fixat på balkongen. Men är nog
lite för kyligt för det ännu... Köpte den turkos/blå fågelholken på Jysk förra
helgen så tänkte sätta upp den som en liten fin prydnad. (Hoppas för fåglarnas
skull att dom inte flyttar in, med tanke på mina husdjur..)
Bilder lånade från: Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar