fredag 9 april 2010

Köplust

Wiho var inne på eleven igen. Den butiken är farlig.
Alltid hittar jag något jag vill (måste) ha ^^
Eftersom jag inte riktigt gillar dom ögonmakeupremover
som jag testat så återgår jag till denna Eyemakeup Break-up!
Köpte lite annat också och köpte man för över en viss
summa så fick man med detta.
Det står så här om det:
"Oljeabsorberande anti-shine puder. Pudra ditt ansikte utan
ett spår. Sexy Mamas unika formula har revolutionerande, små,
oljeabsorberande sfärer som tar bort oönskad glans och ger dig
en mjuk, matt finish. Dessutom har Sexy Mama egenskaper som
inget annat puder... det är nästan osynligt - inte ens den mest
hängivna beundrare kommer att upptäcka det."
Låter ju för bra för att vara sant. Hihi gratis är gott!
Lånade bilder från : Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar