söndag 4 april 2010

Smarta saker

Shoppade ju en sån där pocket-wash för att ha när
jag tvättar strumpor. Då jag i stort sett bara har
svarta strumpor, men dom skiljer sig en del så är
det inte bara att sätta ihop två och två. Och sortera
strumpor finns det något mindre roligt?!
Köpte även den här lilla saken, och den funkar klockrent!
Och inga mer tårfyllda ögon heller.
Men jag ångrar att jag inte köpte den större modellen.
Nu var det dock inga problem då jag bara skulle hacka
charlottenlök. Sen går det ju faktiskt att dela lite innan
man stoppar den i alligatorns gap ^^
Uppdaterad: Har lagat en hel del mat under dagen
och den här lilla rackaren gör små fina tärningar
av banne mig allt. Jag bara älskar den!
Svamp (som jag inte gillar o att få små tärningar av det
är ju toppen!) lök (samma som med svampen)
mozarella funkade också :p o paprika m.m
Lånade bilder från : Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar